02.32

fortfarande vaken och är inte ens trött men om man
går upp 2 på dagen så får jag skylla mig själv!
har precis kollat på några avsnitt av dating in the dark
som jag har missat och nu så ligger jag och
kikar efter studentklänningar. Känns som jag aldrig
kommer hitta en klänning som jag verkligen
känner att jag bara vill ha, men jag får fortsätta leta vidare.
Nu ska jag sätta på MTV och försöka sova lite innan
man ska upp vid 7. kill me
men sånt är livet och snart är det slut med skiten.
godnatt igen !

här kommer några fina klänningar !


Alice Dress SEK 1395, Lipsy - NELLY.COM Embroidery Halter Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM





Kommentarer
Postat av: Birgitte

Hvor er de kjolene fra?:)

2010-04-15 @ 08:05:39
URL: http://www.birgittenord.blogg.no
Postat av: Anonym

dom finns på nelly och asos !

2010-04-15 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0