11 februari 2010

Gult lyser solen. Vitt lyser snön. Glad lyser jag, glad lyser du. Vi är glada idag, vi är glada nu

sitter och har formgivning men ingenting blir gjort.
sitter och lyssnar på fireflies, bra låt!
blir att gå på stan en runda sen och hitta nått tills lördag
vad jag längtar dig.

jag känner att jag verkligen inte har nått om att skriva i bloggen längre
men jag är avis på att Rebecca åker till thailand idag, jävla tönt ;)

igår hände det inte så mycket, blev att vara med några och åka till bruksgården
men där var det inte så överdrivet roligt heller.
men nu ska jag börja jobba
ha det bra!

slänger upp några bilder sen helgen
















Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Taylor Momsen och Ashley Benson är lika varandra? :)

2010-02-11 @ 16:48:44
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

2010-02-11 @ 20:21:28
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0