already gone

vart ska man börja? det har varit en riktigt bra helg så det är därför jag inte uppdaterat på ett tag. ska försöka förklara kortfattat vad som hänt i mitt liv denna helg !

Onsdag : blev att åka till skolan men när man kommer precis in till stan så får man ett sms att alla lektioner är inställda och precis innan sa dom att alla bussar var också inställda så det blev att gå på stan med mathilda och träffa jonte sen bar det hem med pappa. senare på kvällen blev det att kollar på när grabbarna lira bandy.

Torsdag : alexandra lura med mig till nyköping på stundentfest, vi gick på stan först och shoppa lite sen gick vi hem till lägenheten och åt och börja fixa oss för att sedan kom det lite folk och sen blev det att dra till volym !

Fredag : åkte hem till viken, blev att vara hemma 20 min för att sen bege sig in till norrköping igen till rebecca på förfest och sen otten, mycket bra kvällen men för mycket folk ! stefan <3

Lördag : drog in till norrköping vid 11 typ för att tatuera sig, buuuuhu ! men jag klara mig så nu är jag tatuerad. Blev väldigt nöjd får se till att komma en bild. menmen på kvällen blev det att dra till rebecka en snabbis och sen bruksgården och sen vidare till johan för lite dricka för vissa, det var trevligt !

Söndag : vakna vid 11 typ drog till mormor på middage direkt och sen blev det att vara med mathilda hela dagen/kvällen ! underbart

haha det blev visst inte så kort men nu vet ni hela mitt liv denna helg, hoppas ni haft en bra helg !
JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA HELG !
blir att sova snart för att gå upp till skolan imorgon.

godnatt !



Kommentarer
Postat av: BECCA

RebeCCa med cc URSÄKTA ;)

2010-02-09 @ 08:34:17
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0