mitt liv

Det är en vanlig dag och jag har det bra, ja har det bra idag!

har inte blivit nått skrivande på länge, pga att jag inte kommit in på bloggen eller haft tid.
men ska berätta lite kortfattat vad jag gjort dom senaste dagarna.

Fredag : blev ett bowla på davidssons, gick skit! sen drog vi till gusum

Lördag : tjejkväll hemma hos tove sen hamna vi hemma hos anton.

Söndag : vakna upp hos johan, såg på film med johan gecka och eric.
blev middag med gecka johan och emma på alla hjärtansdag!

Måndag : skolan bara typ

Tisdag : klippte av mig håret och färga, sen blev det att vara med ida en stund

Onsdag : skolan, doktorn sen åka till bruksgårn

nu tänkte jag lägga mig i en varm säng pch sova
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0