100107

Dagen har spenderats med Rebecka Johan Emma Jonte och Tove, woligt.
Vi har bara tagit det lugnt sätt på one tree hill och varit på bruksgården med lite folk.
Just nu sitter vi och planerar vad vi ska hitta på nu och vad man ska ha på sig på knutgubbe !?
som är om en vecka ungefär, fan. Vet verkligen inte vad vi ska vara men det löser sig nog ska vi se.
Fick ett förslag jag kunde vara men jag vet inte, får väl ta det om jag inte kommer på nått bättre. jaja nu ska vi inte prata om knutgubbe mer men längtar!
jag prata även med Fredrik idag som jobbar på bruksgården om "tjejlan" och han tyckte det lät som en bra ide, så det blir nog antagligen på sportlovet. hahah kul! hoppas cs nörden är på ;)
nu ska vi dra ut en sväng i kylan, fy men det får väl gå!

hörs senare maybe

kiss & hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0