Fast vi båda vill mer än någonting annat !

idag blev det en lång sovmorgon ! skönt

Nu sitter jag och kollar på tv med Emma och Jonte, väntar på att Rebecka och Johan ska vakna. fast det kan dröja ett bra tag. idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, men det blir att vara med några iallafall. + att det blir nog bruksgården med! kul.. men jag skulle verkligen vilja gå på bio, men det skjuter vi upp några mer dagar antar jag. haha
Igår blev det att vara med några hemma hos Rebecka och spela nått sms spel. haha det var rolig, och det blev lite dricka på det med. På måndag börjar skola fyfan, jag skulle plugga på lovet men har det blivit av? NEJ, så vi får se hur det går.

idag så fick jag in ett klagomål om att jag inte var seriös med min blogg, så jag hoppas att det här inlägget är mer seriöst !

men nu ska vi dra ut en sväng !
hörs sen
kiss

Kommentarer
Postat av: M

BRA MALIN! :)

2010-01-06 @ 15:13:41
URL: http://mathildaamundson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0