love is my drug

tjatja bloggen, nu är jag här igen efter en lång natt. hihi, igår blev dt att åka till söderköping o äta lite, mums!
aa sen blev dt att fara till gusum hihi där dt blev att se på titanic, ae typ tjöt som en gris asså. hih herregud.
menmen idag har jag nt gjort så mkt bara tagit det lugnt, blev att käka pizza förut med emma <333 hihih.
aa mm nu så ska vi dricka lite hade vi tänkt. gott, sprit <3 mig! hihiih mm. just nu har jag inte så mkt mer att säga så vi hörs väl senare när ja blivit lite full. (a) hihhi men måste iaf säga dagens hiss o diss.
ee dagens diss går till alla människor som inte dricker idag o bara sitter hemma. hihih och hissen går såklart till stephanie för att hon orka komma till gecka även fast hon nt mår så bra.

vill bara tacka alla som läser min blogg hihi
skriver mer sen
puss mina läsare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0