meet me halfway

Idag har det varit en jävligt bra dag !

Allt går verkligen som jag vill nu och jag har så mycket att se fram till, student kryssning, studenten, kanske utomland med kärleksparet, kanske London med klassen, bal och mer, men en sak som man vill ha är att få Joel Kinnaman eller Lucas Scott men får drömma vidare. Nae du ska jag inte prata mer om det, idag har det varit en slapp dag i skolan, skönt. Vi har bara haft 2 lektioner så sluta 10 i 10 så var hemma i viken runt 12, då det blev att laga lite mat och bara ta det lugnt. Senare drog jag och Emma till Gusum och träffade Tove. Dem vill ju såklart glida efter bilen. Haha! Nu har jag precis sätt på X-Effect skit bra och snart blir det Paradise hotel sen sängen, men jag blir aldrig trött längre bara direkt när jag kommer hem från skolan och på bussarna men annars har jag jätte svårt att sova men får försöka.
Nu har jag kommit på en tatuering som jag verkligen vill göra nu innan sommar men frågan är om man vågar, men fan jag måste. Om jag kommer göra den så kommer den bli på ett ungefär såhär. Har tänkt att den ska börja nästan i nacken och gå ner på ryggraden.
Snart börjar paradise hotel så bäst att dra sig mot tvn.
Ha det bra !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0