helg

fredagen blev det att dra sig in till stan för att möta upp lite folk, vi gick och åt och begav oss sedan till badhuset för
att få ha det lite lyxigt, det var verkligen toppen. ångbastu, bastu bubbelpool och en iskall pool. När vi kände att det var dags att dra sig så drog vi hem till jonte och hanna för att dricka ännu mer och det blev det verkligen. Det slutade med att vi bowlade och jag med och mina klot gick som en blixt men det var verkligen hur roligt som helst och riktigt skönt.

lördagen åkte man hem från stan på toppen humör och bara börja tagga igen. Det blev att fixa sig hemma hos mig med Rebecka och Mathilda för att sedan ta bussen upp till gusum på förfest hos Johan. Det blev tillslut väldigt många glas som rann ner i mig. När vi var klara hos Johan drog vi oss ner till viran och dansa röven av sig och kvällen slutade hos familjen Anderstedt med bastu, ännu en lyckad kväll

Söndagen vaknade man upp i gusum och drog hem efter ett tag och bara tog det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0