tell me what you want

jag är vaken, otroligt! känner mig ensam alla andra sover ju och det
går inte så bra att väcka dom...
har precis sätt på mean girls för att fördriva tiden och vänta på att dom
andra vaknar men det är väl bara att drömma vidare..

förstår inte varför folk ska lägga sig i allt som händer, vad ger det?
blir så himla trött på vissa människor som bara snackar hela tiden.
Ni förstör bara allt! speciellt du som inte har nått med det här att göra.
bara dra härifrån är min högsta dröm, hoppas den slår inte!
tänkte dra på en film med robert gustavsson och ha det sköööjj
i min ensamhet. heej !




<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Du fixar allt bästa Malin ;) <3

2011-01-13 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0